Poziv za dostavu ponuda za izradu Inicijalnog Akcionog Plana za pčelarstvo za opštine/općine Berkovići i Livno
28/08/24

 Referentni broj:  PBOSBIH259-24-26-SER1-SM “,

 

 

 

OGLAS ZA ANGAŽMAN USTANOVE - TIMA ZA IZRADU INICIJALNOG AKCIONOG PLANA

 

 

Pozivamo Vas da podnesete ponudu za pružanje usluga izrade Inicialnog Akcionog Plana za dvije opštine/općine (Berkovići i Livno), a u sklopu projekta ““BeeAlive 2 – Ublažavanje klimatskih promjena i razvoj pčelarstva””. Udruženje za razvoj i afirmaciju društva u BiH NODAS od 15.09.2024 godine sprovodi projekat “BeeAlive 2 – Ublažavanje klimatskih promjena i razvoj pčelarstva” na području projektnih opština Livno, Berkovići, Tešanj, Milići.
Projekat finansira njemačko savezno ministarstvo za ekonomsku saradnju i razvoj (BMZ) kao glavni donator uz sufinansiranje projektnih opština, a implementira NODAS uz superviziju njemačke nevladine organizacije Help Hilfe zur Selbsthilfe e.V. u periodu od 15.09.2024 do 15.09.2026, do ovog datuma potrebno je ispuniti sve ciljeve projekta.

Opis zadataka i uslova za ponuđače:

Za potrebe sprovedbe projekta neophodan je angažman tima stručnjaka/ustanove za realizaciju dijela koji se odnosi na izradu Inicijalnog Akcionog Plana Glavnog projekta.  Pored traženih dokaza o iskustvu, biografijama i dr (pogledati u tekstu Oglasa) neophodno je dostaviti i ove dokumente „kliknuti ovdje“

Kod prijava nije potrebno prilagati konkretne prijedloge i rješenja već isključivo navedene dokumente i priloge. Sve podatke o pozivu možete naći u tekstu Oglasa te u Aneksima 1 i 2. Ponudu treba poslati na formi u prilogu (Aneks 1)

Rok za izradu plana I realizaciju svih aktivnosti vezanih uz plan je 15.01.2025 godine.

 

Opis zadataka i uslova za ponuđače:

 

Kreiranje Inicijalnog Akcionog Plana (IAP) za pčelarstvo na nivou opštine/općine

 

Naziv: Inicijalni Akcioni Plan (IAP) – trenutno stanje, perspektive i preporuke

 

Cilj: Prikazati trenutno stanje pčelarstva u opštinama/općinama Berkovići i Livno te na osnovu dobijenih podataka dati preporuke za inicijalne i dugoročne aktivnosti.

 

Zadaci:

 

  • Zadatak br. 1: Uspostava radnih grupa (rok 15 dana od potpisivanja ugovora)
  • Učešće u uspostavi radnih grupa u opštinama Livno i Berkovići (inicijalni sastanci sa predstavnicima opština i udruženja)
  • Učešće u najmanje dva koordinacijska sastanka radnih grupa
  • Učešće u najmanje dva sastanka umrežavanja

 

  • Zadatak br. 2: Prikupljanje i analiza digitalnih prikaza (rok 60 dana od potpisivanja ugovora) što uključuje:
  • Digitalni prikaz granice opštine i/ili katastarskih opština;
  • Digitalni prikaz pčelinjaka sa integrisanim atributivnim podacima koji su od opštine dobiveni iz Evidencije pčelara i pčelinjaka;
  • Digitalni prikaz razgraničenja šumskih, poljoprivrednih i ostalih površina kroz analizu ortofoto snimaka i/ili satelitskih snimaka;
  • Digitalni prikaz područja koja se koriste za pčelinju pašu.
  • Kreiranje digitalne evidencije pčelara i pčelinjaka u GIS-u uz kartografske prikaze koji sadrže relevantne informacije.

 

  • Zadatak br. 3: Prikaz trenutnog stanja pčelarstva (rok 45 dana od potpisivanja ugovora)
  • Analiza prirodnih resursa, ekološkog okvira, broja pčelara, broja pčelinjih društava, i kapaciteta proizvodnje pčelinjih proizvoda.
  • Intervjui I terenski obilasci lokacija pčelara (članova I ne-članova udruženja)

 

  • Zadatak br. 4: Analiza zakonskih propisa i obaveza (rok 60 dana od potpisivanja ugovora):
  • Analiza zakonskih propisa i regulativa vezanih za pčelarstvo;
  • Definisanje prava i obaveza komunalnih uprava, udruženja i pčelara u vezi sa održavanjem pčelinjih pašnjaka i podrškom pčelarstvu.

 

  • Zadatak br. 5: Identifikacija potencijalnih lokacija za novu sadnju medonosnog bilja (rok 45 dana od potpisivanja ugovora):
  • Konsultacije sa opštinom, udruženjima pčelara I NODAS-om radi identifikacije lokacija za sadnju novog medonosnog bilja u cilju unapređenja područja pčelinje paše
  • Sprovođenje terenskih istraživanja radi prikupljanja dodatnih podataka i razumijevanja lokalnih specifičnosti,
  • Obilazak potencijalnih lokacija za sadnju medonosnog bilja uz konsultacije sa lokalnim pčelarima i općinskom administracijom
  • Uzimanje uzoraka zemljišta na terenu i analiza istog u pedološkoj laboratoriji sa preporukama u cilju odabira adekvatnog medonosnog bilja sa već odabranih lokacija za sadnju medonosnog bilja

 

  • Zadatak br. 6: Izrada finalnog pisanog Inicijalnog Akcionog Plana (IAP) (rok 12.2024 godine):
  • Izrada finalnog IAP-a obuhvata sve prethodno navedene rezultate, preporuke i druge relevantne sadržaje u skladu sa prethodno navedenim zadacima.
  • Sav materijal treba biti dostupan na CD-u, memorijskom sticku, štampan u 4 primjerka po opštini

 

  • Zadatak br. 7: Preporuke za nastavak istraživanja i planiranja (rok 11.2024 godine):
  • Dugoročne preporuke za nastavak istraživanja i planiranja radi daljeg razvoja pčelarske proizvodnje.
  • Preporuke za djelovanje udruženja (rad koji uključuje volonterske i/ili zajedničke akcije, mjere, djelovanja u smislu unaprijeđenja opšteg stanja u pčelarstvu, smanjenja posljedica klimatskih promjena, povećanja produktivnosti I stabilnosti prinosa I dr.)
  • Preporuke za individualno djelovanje pčelara (vrste medonosnog zeljastog bilja I drveća sigurnog I preporučljivog za sadnju, mjere kojima se pomaže očuvanju pčela I drugih insekata I životinja, mjere kojima se uopšteno doprinosi očuvanju okoliša I biodiverziteta, druge mjere korisne za pčelarstvo I ekologiju)

 

  • Zadatak br. 8: Identifikacija ključnih izazova i prilika vezanih za klimatske promjene i razvoj pčelarstva u projektnoj opštini (rok 11.2024 godine):
  • Prikupljanje relevantnih podataka o trenutnom stanju klimatskih promjena, biodiverziteta, poljoprivrede i pčelarstva u projektnoj opštini iz različitih izvora poput lokalne administracije, institucija i istraživačkih radova,
  • Analiza dostupnih statistika, mapa, izvještaja i drugih relevantnih dokumenata koji se odnose na klimatske promjene i pčelarstvo,
  • Predlaganje mjera koje doprinose adaptaciji i ublažavanju posljedica klimatskih promjena

 

Gore navedene aktivnosti biće urađene uz podršku Radne grupe za izradu IAP-a te uz koordinaciju sa pčelarskim udruženjima, NODAS-om, predstavnicima opštine/općine, predstavnicima šumskih gazdinstava, udruženja poljoprivrednika i drugih učesnika u izradi.

 

 

Tehnička i profesionalna sposobnost

Minimalni dokazi koji se zahtijevaju za tehničku i profesionalnu sposobnost ponuđača da realizuje predmet ugovora:

  1. Najmanje dva ugovora, na istim ili sličnim poslovima, za period ne duži od pet godina od dana podnošenja ponude ili od datuma registracije, odnosno početka poslovanja, ako je ponuđač registrovan, odnosno počeo sa radom prije manje od pet godina.

Pod predmetnom nabavkom podrazumijevaju se poslovi vezani za gore nabrojane očekivane rezultate u pripremi Inicijalnog Akcionog Plana.

Ponuđači podnose dokaz o uredno izvršenim ugovorima u formi Spiska izvršenih ugovora. Dodatni dokazi o uspješno izvršenom poslu trebaju se dostaviti po zahtjevu. Spisak izvršenih ugovora mora biti ovjeren i potpisan od strane ponuđača. Ugovori navedeni u Spisku izvršenih ugovora moraju biti u vezi sa predmetnom nabavkom na istim ili sličnim poslovima, za period ne duži od pet godina od dana podnošenja ponude ili od datuma registracije, odnosno početka poslovanja, ako je ponuđač registriran, odnosno počeo sa radom prije manje od pet godina. Spisak izvršenih ugovora minimalno treba da sadrži sljedeće informacije, za svaki ugovor posebno:

  1. naziv pravnog lica za koje je ugovor izvršen,
  2. predmet izvršenja ugovora,
  3. vrijednost izvršenog ugovora i
  4. godinu izvršenja ugovora.
  5. Kvalifikacije lica koja su odgovorna za izvođenje konkretnih usluga.

Ponuđač podnosi dokaz - Izjavu, ovjerenu i potpisanu od strane Ponuđača, o obrazovnim i profesionalnim kvalifikacijama lica koja su odgovorna za izvršenje usluga koja su predmet javne nabavke. Izvođač je u tom smislu obavezan da angažuje minimalno:

  • Jednog eksperta sa minimalno diplomom magistra/mastera poljoprivrednih nauka sa minimalno pet godina radnog iskustva
  • Uza specijalnost: održivo upravljanje zemljištem
  • Dokazano iskustvo u identifikaciji i analizi zemljišnog pokrivača/načina korištenja zemljišta po međunarodno priznatim metodama
  • Dokazano iskustvo u radu sa digitalnim bazama i podacima u GISu (najmanje 5 projekata)
  • Jednog eksperta sa minimalno diplomom magistra/mastera poljoprivrednih nauka/prehrambeno-tehnoloških nauka sa minimalno pet godina radnog iskustva
  • Uža specijalnost: prehrambena tehnologija, pčelarstvo
  • Dokazano iskustvo u melisopalinološkoj analizi i fizičko-hemijskoj analizi pčelinjih proizvoda po međunarodno priznatim metodama
    1. Jednog eksperta sa minimalno diplomom magistra/mastera poljoprivrednih nauka sa minimalno pet godina radnog iskustva
    2. Uža specijalnost: Biljna poljoprivredna proizvodnja
    3. Dokazano iskustvo u planiranju agrotehničkih mjera za biljnu proizvodnju

U svrhu dokazivanja gore navedenih uslova potrebno je dostaviti slijedeće dokumente:

  1. biografija (CV)
  2. ovjerena kopija diplome
  3. potvrda o radnom stažu

 

Ponuđač treba dostaviti i dokaz o posjedovanju licenciranog ArcGIS softvera.

Ponuda podrazumijeva sve eventualne troškove (prevoz, noćenje, terenski rad, dnevnice, material I dr.)

 

 

Uslovi slanja ponuda i obavještenje o rezultatima tendera

 

Ponuda mora stići najkasnije do  06.09.2024.god. do 11:00 sati, poštom ili lično sa naznakom: „ PBOSBIH259-24-26-SER1-SM, a na poleđini koverte obavezno navedite tačan naziv i adresu pošiljaoca, te pošaljite na sljedeću adresu:

 

NODAS Udruženje za razvoj i afrimaciju društva u BiH

Kolodvorska 10, Sarajevo

71 000 Sarajevo

Telefon/faks: +387 33 618 323; +387 33 618 324

 

 

Nekompletne ponude kao i ponude pristigle nakon isteka roka neće biti razmatrane. Ustanove/Timovi koji budu dostavili ponude mogu biti kontaktirani radi dodatnih pojašnjenja.

 

Samo odabrane ustanove/timovi će biti obavješteni najkasnije do 11.09.2024.

 

S poštovanjem,

Šemsudin Maljević, Project Manager

NODAS Udruženje za razvoj i afrimaciju društva u BiH

Adresa: Kolodvorska 10, Sarajevo

Tel/faks: +387 33 618 323; +387 33 618 324 e-mail : nodas@nodas.ba; semsudin@nodas.ba

Pogledaj i ostale tendere
09/10/24

Pozivamo Vas da podnesete ponudu za nabavku kancelarijskih stolica i stola, a čija nabavka je u sklopu projekta “BeeAlive 2 – Ublažavanje klimatskih promjena i razvoj pčelarstva”.

Udruženje za razvoj i afirmaciju društva u BiH NODAS od 15.08.2024 godine sprovodi projekat “BeeAlive 2 – Ublažavanje klimatskih promjena i razvoj pčelarstva” na području projektnih opština Livno, Berkovići, Tešanj, Milići (i okolnih opština/općina).

Projekat finansira njemačko savezno ministarstvo za ekonomsku saradnju i razvoj (BMZ) kao glavni donator uz sufinansiranje projektnih opština, a implementira NODAS uz superviziju njemačke nevladine organizacije Help Hilfe zur Selbsthilfe e.V. u periodu od 15.08.2024 do 15.08.2026, do ovog datuma potrebno je ispuniti sve ciljeve projekta.

We invite you to submit a bid for office chairs and desks, which are to be procured as part of the project "BeeAlive 2 – Mitigating Climate Change and Beekeeping Development."

The Association for the Development and Affirmation of Society in Bosnia and Herzegovina (NODAS) has been implementing the project "BeeAlive 2 – Mitigating Climate Change and Beekeeping Development" since August f15, 2024, in the project municipalities of Livno, Berkovići, Tešanj, Milići (and surrounding municipalities).

The project is funded by the German Federal Ministry for Economic Cooperation and Development (BMZ) as the main donor, with co-funding from the project municipalities. It is being implemented by NODAS under the supervision of the German non-governmental organization Help Hilfe zur Selbsthilfe e.V., for the period from August 15, 2024, to August 15, 2026, by which date all project goals must be achieved.

 

Za potrebe sprovedbe projekta neophodna je nabavka kancelarijske opreme. Za informacije o specifikaciji i uslovima oglasa „kliknuti ovdje“.

For the purposes of implementing the project, it is necessary to purchase office equipment. For information on the specification and conditions of the ad "click here".

 

 

Uslovi za konkurisanje / Terms and conditions for bidding

 

Ponuđač može biti / Eligible bidders

 

  1. Svaka firma/preduzeće registrovana za pružanje traženih usluga (JIB i potvrdu/rješenje o registraciji).

/ Any company/ firm duly registered for implementation of requested services (UIN and confirmation of registration)

  1. Firma protiv koje nije vođen krivični postupak pred privrednim sudom i koja nije pred stečajem (Uvjerenje o nekažnjavanju i/ili o izmirenim obavezama).

/ Company against which there is no criminal proceedings before the Commercial Court and not in bankruptcy process (Certificate of impunity and/or settled obligations)

  1. Firma kojoj nije blokiran račun–mjenicom ili bankarskom garancijom (Potvrdu banke o aktivnom računu).

/ Company with no blocked current account by the bill of exchange or bank guarantee (Active account’s bank confirmation)

 

Ponuđač treba da ponudi / The Bidder should offer:

 

Predmet ovog Zahtjeva je nabavka kancelarijske opreme za udruženje NODAS iz Sarajeva. NODAS zadržava pravo da izabere najpovoljnije ponuđače shodno kriterijima za dodjelu ugovora. / The subject of this tender is the acquisition of office equipment for the NODAS association from Sarajevo. NODAS reserves the right to select the most favorable tenderers according to the award criteria.

 

Kriterijumi za dodjelu ugovora  / Criteria for awarding bidders

 

Ponude će biti procijenjene prema najboljem odnosu kvalitet/cijena. / Offers will be evaluated according to the best quality/price ratio.

 

Kriterijumi su sljedeći: / Criterias are:

 

  • Cijena / Price
  • Usaglašenost sa tehničkom specifikacijom / Compliance with the technical specification
  • Dostupnost na stanju – vrijeme isporuke / Availability on stock – time of delivery
  • Dostupnost servisa / Service posibility
  • Garancija / Guarantee

 

Svaka ponuda mora sadržati sljedeće informacije: / A bid should contain following info:

 

  1. Cijena / Price  

 

Cijena treba da budu data u Konvertibilnim markama, i fiksna za period za koji ponuđač da ponudu. Sve cijene koje se upisuju u ponudi treba da budu iskazane sa PDV-om (ukoliko je firma u sistemu PDV-a)  u odgovarajucim poljima u priloženoj specifikaciji. / Price should be given in Convertible marks, and valid for the period indicated by bidder. All prices given in the offer are to be calculated with the VAT included (if VAT applicable), in the appropriate field of attached specification (form for the bid).

 

  1. Uslovi plaćanja / Terms of payment

 

Prema NODAS-ovim opštim pravilima nabavke, postoje tri osnovna modaliteta plaćanja, preko žiro-računa: /according to the NODAS general procurement rules, there are three basic modes of payment through current account:

  • Nakon zadovoljavajuće isporuke svih traženih artikala.

/ Payment upon satisfactory completion of all requested items delivery.

  • Po dogovorenim terminima plaćanja a prema završenim dijelovima isporuke, sukcesivno.

Payment upon satisfactory completion of the part of the deliveries, successively.

  • Avansno, u dogovorenom procentu.

/ Payment in advance, in the agreede percentage.

 

  1. Prateća dokumentacija / Supporting documentation

 

Potencijalni ponuđači u svoje ponude treba da uključe i prateću dokumentaciju za ponuđene artikle (dodatnu tehničku specifikaciju ponuđenog, certifikate i drugo)

/ Potential suppliers are encouraged to enclose additional supporting documentation (additional technical specification of offered items, certificates and other)

 

Uslovi slanja ponuda i obavještenje o rezultatima tendera / Conditions for sending offers and information about tendering results

 

Ponuda mora stići najkasnije do 10.10.2024. godine do 14:00 sati, poštom sa naznakom: „ PBOSBIH259-24-26-SUP2-SM “, a na poleđini koverte obavezno navesti tačan naziv i adresu pošiljaoca, te pošaljite na sljedeću adresu:

Offer must be submited latest by 10.10.2024. until 14:00 hours by post with reference: PBOSBIH259-24-26-SUP2-SM, on the back of the envelope must state exact name and address of sender on following address:

 

NODAS Udruženje za razvoj i afrimaciju društva u BiH

Kolodvorska 10, Sarajevo

71 000 Sarajevo

Telefon/faks

Telephone/Fax:  +387 33 618 323; +387 33 618 324

 

 

Ponuda mora biti data u formatu koji je dat u prilogu ovog zahtjeva sa jasno označenim datumom, originalnim potpisom odgovorne osobe i pečatom kompanije. Sve ostale forme ponude neće biti prihvaćene. Molimo vas da se o sukladnosti sa tenderskim pravilima informišete na: http://www.help.org.ba/tenderi/otvoreni-tenderi/sukladnost-sa-tenderskim-pravilima/ a radi ovjere dokumenta GEN_2-4

/ Offer must be submited in the form enclosed to this request with clearly stated date and signature of the person in charge and company stamp. Any other format will not be accepted. Please inform yourself on compliance with tender rules on: http://www.help.org.ba/tenderi/otvoreni-tenderi/sukladnost-sa-tenderskim-pravilima/ in order to verify document GEN_2-4

 

Nekompletne ponude kao i ponude pristigle nakon isteka roka neće biti razmatrane. Dostavljena ponuda će se smatrati finalnom – nikakve naknadne izmjene neće biti prihvaćene. Firme koje budu dostavile ponude koje ispunjavaju osnovne kriterijume mogu biti kontaktirane radi dodatnih pojašnjenja.

/ Incomplete offers as well as the offers arrived after deadline will not be taken into consideration. Submited offers will be considered as final – additional change will not be accepted. Companies that submited offers that fullfil basic criterias may be contacted for further clarifications.

 

Samo odabrani ponuđač će biti obavješten najkasnije do 11.10.2024. / Only selected company will be informed latest until 11.10.2024.

 

 

  S poštovanjem/ Yours faithfully, Šemsudin Maljević, Project Manager

NODAS Udruženje za razvoj i afrimaciju društva u BiH

Adresa: Kolodvorska 10, Sarajevo

Tel/faks: +387 33 618 323; +387 33 618 324

e-mail : nodas@nodas.ba; semsudin@nodas.ba 

                                                                                                 Odgovorna osoba: Šemsudin Maljević

04/10/24

Pozivamo sve zainteresovane da podnesu ponudu za nabavku RADNOG MATERIJALA ZA EDUKACIJE  za potrebe NODAS – Udruženje za razvoj i afirmaciju društva u BiH, u sklopu projekta “Ekološka škola - škola u prirodi!”

 

Udruženje za razvoj i afirmaciju društva u BiH NODAS od 12.02.2024.godine sprovodi projekat “Ekološka škola - škola u prirodi!”. Osnovni cilj ovakvog projekta je unaprijeđenje kvaliteta života u urbanoj sredini odnosno potaknuti participativni pristup aktivnostima zaštite okoliša i zdravog načina života.

Ovim projektom se želi potaći aktivan pristup stanovništva u planiranju, očuvanju i podizanju novih zelenih površina ali i edukaciji djece i odraslih o načinima unaprjeđenja postojećeg stanja urbane ekologije.

Projekat “Ekološka škola - škola u prirodi!” je podržan u sklopu Regionalnog programa lokalne demokratije na Zapadnom Balkanu 2 – ReLOaD2, kojeg finansira Evropska unija (EU), a implementira Razvojni program Ujedinjenih nacija (UNDP) u BiH uz podršku Općine Novo Sarajevo.

Ponuđač treba preuzeti prilog/tabelu (Aneks 1) sa specifikacijama traženih proizvoda, te popuniti i poslati e-mailom, poštom ili lično na naznačenu adresu.

Obavezno navesti sve boje i varijante boja koje su na raspolaganju, kao i veličine navedenih artikala.  Također, poslati fotografije svih modela za sve artikle koji se daju u ponudi.

 

Kriterijumi za dodjelu ugovora biće najniža cijena (kumulativno) i usklađenost sa specifikacijom naznačenom u prilogu/tabeli – Aneks 1 (Kliknuti ovdje).

 

Uslovi slanja ponuda i obavještenje o rezultatima tendera:

Ponuda mora stići najkasnije do  07. 10. 2024. godine (srijeda) do 13:00 sati e-mailom, poštom ili lično sa naznakom: SUP-8-24-Relaod2-SM, a na poleđini koverte obavezno navedite tačan naziv i adresu pošiljaoca.

Obavezno je slanje precizne specifikacije.

Kontakti za slanje ponuda:

 

 NODAS Udruženje za razvoj i afrimaciju društva u BiH

Kolodvorska 10, 71 000 Sarajevo

 

Telefon/faks: +387 33 618 323;

+387 33 618 324

e-mail: nodas@nodas.ba

 

 

Nekompletne ponude kao i ponude pristigle nakon isteka roka neće biti razmatrane.

Odabrani ponuđač će biti obavješten o realizaciji tendera najkasnije do 08.10.2024. godine.

 

S poštovanjem,

Šemsudin Maljević, Project Manager

NODAS Udruženje za razvoj i afrimaciju društva u BiH

Kolodvorska 10, 71000 Sarajevo

+387 33 618 323; +387 33 618 324

nodas@nodas.ba; semsudin@nodas.ba; www.nodas.ba

20/09/24

OGLAS / TENDER ZA NABAVKU KOMPJUTERA - LAPTOPOVA

„Poziv za dostavu ponuda za kompjutere-laptope“. Referentni broj:  PBOSBIH259-24-26-SUP1-SM “

 

Pozivamo Vas da podnesete ponudu za kompjutere-laptope a  čija nabavka je u sklopu projekta “BeeAlive 2 – Ublažavanje klimatskih promjena i razvoj pčelarstva”.

Udruženje za razvoj i afirmaciju društva u BiH NODAS od 15.09.2024 godine sprovodi projekat “BeeAlive 2 – Ublažavanje klimatskih promjena i razvoj pčelarstva” na području projektnih opština Livno, Berkovići, Tešanj, Milići (I okolnih opština/općina).

Projekat finansira njemačko savezno ministarstvo za ekonomsku saradnju i razvoj (BMZ) kao glavni donator uz sufinansiranje projektnih opština, a implementira NODAS uz superviziju njemačke nevladine organizacije Help Hilfe zur Selbsthilfe e.V. u periodu od 15.09.2024 do 15.09.2026, do ovog datuma potrebno je ispuniti sve ciljeve projekta.

We invite you to submit a bid for computers-laptops, which are to be procured as part of the project "BeeAlive 2 – Mitigating Climate Change and Beekeeping Development."

The Association for the Development and Affirmation of Society in Bosnia and Herzegovina (NODAS) has been implementing the project "BeeAlive 2 – Mitigating Climate Change and Beekeeping Development" since September 15, 2024, in the project municipalities of Livno, Berkovići, Tešanj, Milići (and surrounding municipalities).

The project is funded by the German Federal Ministry for Economic Cooperation and Development (BMZ) as the main donor, with co-funding from the project municipalities. It is being implemented by NODAS under the supervision of the German non-governmental organization Help Hilfe zur Selbsthilfe e.V., for the period from September 15, 2024, to September 15, 2026, by which date all project goals must be achieved.

 

Za potrebe sprovedbe projekta neophodna je nabavka kompjuterske opreme. Za informacije o specifikaciji i uslovima oglasa „kliknuti ovdje“.

For the purposes of implementing the project, it is necessary to purchase computer equipment. For information on the specification and conditions of the ad "click here".

 

 

Uslovi za konkurisanje / Terms and conditions for bidding

 

Ponuđač može biti / Eligible bidders

 

  1. Svaka firma/preduzeće registrovana za pružanje traženih usluga (JIB i potvrdu/rješenje o registraciji).

/ Any company/ firm duly registered for implementation of requested services (UIN and confirmation of registration)

  1. Firma protiv koje nije vođen krivični postupak pred privrednim sudom i koja nije pred stečajem (Uvjerenje o nekažnjavanju i/ili o izmirenim obavezama).

/ Company against which there is no criminal proceedings before the Commercial Court and not in bankruptcy process (Certificate of impunity and/or settled obligations)

  1. Firma kojoj nije blokiran račun–mjenicom ili bankarskom garancijom (Potvrdu banke o aktivnom računu).

/ Company with no blocked current account by the bill of exchange or bank guarantee (Active account’s bank confirmation)

 

Ponuđač treba da ponudi / The Bidder should offer:

 

Predmet ovog Zahtjeva je nabavka informatičke opreme za udruženje NODAS iz Sarajeva. NODAS zadržava pravo da izabere najpovoljnije ponuđače shodno kriterijima za dodjelu ugovora. / The subject of this tender is acquisition of IT equipment for the NODAS association from Sarajevo. NODAS reserves the right to select the most favorable tenderers according to the award criteria.

 

Kriterijumi za dodjelu ugovora  / Criteria for awarding bidders

 

Ponude će biti procijenjene prema  najboljem odnosu kvalitet/cijena. / Offers will be evaluated according to the best quality/price ratio.

 

Kriterijumi su sledeći: / Criterias are:

 

  • Cijena / Price
  • Usaglašenost sa tehničkom specifikacijom / Compliance with the technical specification
  • Dostupnost na stanju – vrijeme isporuke / Availability on stock – time of delivery
  • Dostupnost servisa / Service posibility
  • Garancija / Guarantee
  • Iskustvo/ preporuke / Experience / References

 

Svaka ponuda mora sadržati sljedeće informacije: / A bid should contain following info:

 

  1. Cijena / Price  

 

Cijena treba da budu data u Konvertibilnim markama, i fiksna za period za koji ponuđač da ponudu. Sve cijene koje se upisuju u ponudi treba da budu iskazane sa PDV-om (ukoliko je firma u sistemu PDV-a)  u odgovarajucim poljima u priloženoj specifikaciji. / Price should be given in Convertible marks, and valid for the period indicated by bidder. All prices given in the offer are to be calculated with the VAT included (if VAT applicable), in the appropriate field of attached specification (form for the bid).

 

  1. Uslovi plaćanja / Terms of payment

 

Prema NODAS-ovim opštim pravilima nabavke, postoje tri osnovna modaliteta plaćanja, preko žiro-računa: /according to the NODAS general procurement rules, there are three basic modes of payment through current account:

  • Nakon zadovoljavajuće isporuke svih traženih artikala.

/ Payment upon satisfactory completion of all requested items delivery.

  • Po dogovorenim terminima plaćanja a prema završenim dijelovima isporuke, sukcesivno.

Payment upon satisfactory completion of the part of the deliveries, successively. 

  • Avansno, u dogovorenom procentu.

/ Payment in advance, in the agreede percentage.

 

  1. Prateća dokumentacija / Supporting documentation

 

Potencijalni ponuđači u svoje ponude treba da uključe i prateću dokumentaciju za ponuđene artikle (dodatnu tehničku specifikaciju ponuđenog, certificate i drugo)

/ Potential suppliers are encouraged to enclose additional supporting documentation (additional technical specification of offered items, certificates and other)

 

Uslovi slanja ponuda i obavještenje o rezultatima tendera / Conditions for sending offers and information about tendering results

 

Ponuda mora stići najkasnije do 26.09. 2024. godine do 12:00 sati, poštom sa naznakom: „ PBOSBIH259-24-26-SUP1-SM “, a na poleđini koverte obavezno navesti tačan naziv i adresu pošiljaoca, te pošaljite na sljedeću adresu:

Offer must be submited latest by 26.09. 2024. until 12:00 by post with reference: PBOSBIH259-24-26-SUP1-SM, on the back of the envelope must state exact name and address of sender on following address:

 

 

NODAS Udruženje za razvoj i afrimaciju društva u BiH

Kolodvorska 10, Sarajevo

71 000 Sarajevo

Telefon/faks

Telephone/Fax:  +387 33 618 323; +387 33 618 324

 

 

Ponuda mora biti data u formatu koji je dat u prilogu ovog zahtjeva sa jasno označenim datumom, originalnim potpisom odgovorne osobe i pečatom kompanije. Sve ostale forme ponude neće biti prihvaćene. Molimo vas da se o sukladnosti sa tenderskim pravilima informišete na: http://www.help.org.ba/tenderi/otvoreni-tenderi/sukladnost-sa-tenderskim-pravilima/ a radi ovjere dokumenta GEN_2-4

/ Offer must be submited in the form enclosed to this request with clearly stated date and signature of the person in charge and company stamp. Any other format will not be accepted. Please inform yourself on compliance with tender rules on: http://www.help.org.ba/tenderi/otvoreni-tenderi/sukladnost-sa-tenderskim-pravilima/ in order to verify document GEN_2-4

 

Nekompletne ponude kao i ponude pristigle nakon isteka roka neće biti razmatrane. Dostavljena ponuda će se smatrati finalnom – nikakve naknadne izmjene neće biti prihvaćene. Firme koje budu dostavile ponude koje ispunjavaju osnovne kriterijume mogu biti kontaktirane radi dodatnih pojašnjenja.

/ Incomplete offers as well as the offers arrived after deadline will not be taken into consideration. Submited offers will be considered as final – additional change will not be accepted. Companies that submited offers that fullfil basic criterias may be contacted for further clarifications.

 

Samo odabrani ponuđač će biti obavješten najkasnije do 27.09.2024. / Only selected company will be informed latest until 27.09.2024.       

 

  S poštovanjem/ Yours faithfully, Šemsudin Maljević, Project Manager

NODAS Udruženje za razvoj i afrimaciju društva u BiH

Adresa: Kolodvorska 10, Sarajevo

Tel/faks: +387 33 618 323; +387 33 618 324

e-mail : nodas@nodas.ba; semsudin@nodas.ba 

                                                                                                 Odgovorna osoba: Šemsudin Maljević

 

 

13/09/24

Poziv za dostavu ponuda za sprovedbu „Programa podizanje kapaciteta i znanja uposlenika udruženja NODAS i pčelarskih udruženja sa područja opština Berkovići, Livno, Milići i Tešanj

Referentni broj:  PBOSBIH259-24-26-SER2-SM “,

OGLAS ZA ANGAŽMAN TIMA ZA SPROVEDBU PROGRAMA „PODIZANJE KAPACITETA I ZNANJA UPOSLENIKA UDRUŽENJA NODAS I PČELARSKIH UDRUŽENJA SA PODRUČJA OPŠTINA BERKOVIĆI, LIVNO, MILIĆI I TEŠANJ“

 

 

Pozivamo Vas da podnesete ponudu za pružanje usluga sprovedbe  „Programa podizanje kapaciteta i znanja uposlenika udruženja NODAS i pčelarskih udruženja sa područja opština Berkovići, Livno, Milići i Tešanj“, a u sklopu projekta ““BeeAlive 2 – Ublažavanje klimatskih promjena i razvoj pčelarstva””.

Udruženje za razvoj i afirmaciju društva u BiH NODAS od 15.09.2024 godine sprovodi projekat “BeeAlive 2 – Ublažavanje klimatskih promjena i razvoj pčelarstva” na području projektnih opština Livno, Berkovići, Tešanj, Milići (I okolnih opština/općina).

Projekat finansira njemačko savezno ministarstvo za ekonomsku saradnju i razvoj (BMZ) kao glavni donator uz sufinansiranje projektnih opština, a implementira NODAS uz superviziju njemačke nevladine organizacije Help Hilfe zur Selbsthilfe e.V. u periodu od 15.09.2024 do 15.09.2026 do ovog datuma potrebno je ispuniti sve ciljeve projekta.

 

Za potrebe sprovedbe projekta neophodan je angažman tima stručnjaka/ustanove za realizaciju dijela koji se odnosi na edukacije i obuke na temu zagovaranja te temu pisanja projektnih prijedloga. Pored traženih dokaza o iskustvu, biografijama i dr (pogledati u tekstu Oglasa) neophodno je dostaviti i ove dokumente „kliknuti ovdje“

 

Rok za  realizaciju svih aktivnosti vezanih uz plan je 15.12.2025 godine.

 

Opis zadataka i uslova za ponuđače:

 

Naziv: Program podizanje kapaciteta i znanja uposlenika udruženja NODAS i pčelarskih udruženja sa područja opština Berkovići, Livno, Milići i Tešanj

Programski zadaci 1:

  1. Trening pisanja projektnih prijedloga
  2. Trening pronalaženja izvora finansiranja
  3. Pružanje podrške pri apliciranju za sredstva u toku sprovedbe treninga
  4. Trening finansijskog projektnog planiranja I vođenja

 

Programska zadaci 2:

  1. Trening tehnika zagovaranja
  2. Trening tehnike kreiranja interesne i zagovaračke grupe/inicijative

 

 

Ciljne grupe:

Program se fokusira na osnaživanje uprave I djelatnika udruženja a što će doprinijeti održivosti I razvoju udruženja ali I pružanju boljih uslova rada I djelovanja.

Programska grupa 1 (zadaci 1):

  1. Uposlenici udruženja NODAS (4 osobe) (5 dana po 4 sata i 4 dana mentorskog rada po 4 sata tj ukupno 36 sati)   
  2. Uprave i članovi 4 pčelarska udruženja (12 članova po udruženju, ukupno 48) (2 dana po 4 sata i 2 dana mentorskog rada po 4 sata x 4 udruženja – ukupno 8 dana tj 64 sata)  

 

Programska grupa 2 (zadaci ):

  1. Uposlenici udruženja NODAS (4 osobe) (2 dana po 4 sata i 2 dana mentorskog rada po 4 sata tj ukupno 16 sati)   

 

Tehnička i profesionalna sposobnost

Profesionalnu sposobnost ponuđača da realizuje predmet ugovora:

  1. Kvalifikacije dva (2) lica koja su odgovorna za izvođenje konkretnih usluga

U svrhu dokazivanja gore navedenih uslova potrebno je dostaviti biografije (CV) za 2 predavača.

Iskustvo:

  1. Iskustvo u pružanju usluga predavanja/obuka/mentoringa za tražene oblasti (obavezno)
  2. Iskustvo ili učešće u procesima zagovaranja, donošenja zakona, zakonskih akata, kreiranju politika i strategija. (obavezno)

 

Uslovi slanja ponuda i obavještenje o rezultatima tendera

Ponuda mora stići najkasnije do 19.09.2024.god. do 11:00 sati, poštom ili lično sa naznakom: „ PBOSBIH259-24-26-SER2-SM, a na poleđini koverte obavezno navedite tačan naziv i adresu pošiljaoca, te pošaljite na sljedeću adresu:

 

NODAS Udruženje za razvoj i afrimaciju društva u BiH

Kolodvorska 10, Sarajevo

71 000 Sarajevo

Telefon/faks: +387 33 618 323; +387 33 618 324

 

Nekompletne ponude kao i ponude pristigle nakon isteka roka neće biti razmatrane. Ustanove/Timovi koji budu dostavili ponude mogu biti kontaktirani radi dodatnih pojašnjenja. Samo odabrane ustanove/timovi će biti obavješteni najkasnije do 20.09.2024.

 

S poštovanjem,

 

Šemsudin Maljević, Project Manager

                                           NODAS Udruženje za razvoj i afrimaciju društva u BiH

Adresa: Kolodvorska 10, Sarajevo

Tel/faks: +387 33 618 323; +387 33 618 324

e-mail : nodas@nodas.ba; semsudin@nodas.ba  

                                                                                                            nodas.ba               

1 2 3 12